Comisii

1. COMISIA PROFESIONALĂ FONDURI EUROPENE

Misiunea Comisiei Profesionale Fonduri Europene (CPFE) este de a asigura un cadru organizat pentru schimburi profesionale legate de problematica formulării, finanţării, contractării, implementării şi monitorizării proiectelor cu finanţare europeană şi de a se constitui într-un partener de dialog profesional al Autorităţilor de Management implicate în procesul de gestionare a fondurilor europene, în scopul creşterii eficienţei şi vitezei de absorbţie a instrumentelor structurale, de a formula întrebări, luări de poziţie, bune practici, răspunsuri, la problematica menţionată.

Coordonator Comisie: dl. Alin Dumitru, Lucas Consulting Partner Services

Procedură comunicare comisii profesionale AMCOR

Listă responsabili AMCOR în cadrul CPFE

Pentru perioada de programare 2021-2027, AMCOR a fost selectată de către MFE (Ministerul Fondurilor Europene) ca partener în cadrul Comitetului de Coordonare pentru Managementul Acordului de Parteneriat 2021-2027, dar și în cadrul următoarelor programe operaționale:

  1. Programul Operațional Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare 2021-2027
  2. Programul Operațional Educație și Ocupare 2021-2027 
  3. Programele Operaționale Regionale 2021-2027
  4. Programul Operațional Dezvoltare Durabilă 2021-2027
  5. Programul Operațional Sănătate 2021-2027 

Rezultatul final al procesului de selecție a partenerilor în cadrul structurilor parteneriale aferente Programelor Operaționale și Acordului de Parteneriat 2021-2027 poate fi accesat aici

Adrese depuse de AMCOR

Adresa 291/25.11.2022

Adresa 287/21.11.2022

Adresa 284/31.10.2022

Adresa 283/21.10.2022

Adresa 282/21.10.2022

Adresa 281/21.10.2022

Adresa 280/21.10.2022

Adresa 277/28.09.2022

Adresa 274/23.09.2022

Adresa 272/23.09.2022

Adresa 270/19.09.2022

Adresa 269/01.09.2022

Adresa 268/26.08.2022

Adresa 266/08.08.2022

Adresa 263/02.08.2022

Adresa 262/28.07.2022

Adresa 259/28.07.2022

Adresa 258/25.07.2022

Adresa 257/15.07.2022

Adresa 256/12.07.2022

Adresa 255/04.07.2022

Adresa 253/01.07.2022

Adresa 252/28.06.2022

Adresa 251/31.05.2022

Adresa 250/13.05.2022

Adresa 249/11.05.2022

Adresa 245/20.04.2022

Adresa 244/12.04.2022

Adresa 242/08.04.2022

Adresa 240/28.03.2022

Adresa 239/17.03.2022

Adresa 227/25.02.2022

Adresa 226/08.02.2022

Adresa 225/01.02.2022

Adresa 222/19.01.2022

Adresa 221/07.01.2022

Adresa 217/09.12.2021

Adresa 216/06.12.2021

Adresa 200/21.09.2021

Adresa 199/09.09.2021

Adresa 150/02.04.2021

Adresa 149/26.03.2021

Adresa 145/25.02.2021

Fișe de reforme și investiții PNRR – 1. Educație, 2. Retehnologizare automatizare, 3. Sănătate, 4. Reformă reziliență schimbări climatice, 5. Reformă administrativ-teritorială

Adresa 146/22.02.2021

Adresa 143/10.02.2021

Adresa 139/15.01.2021

Adresa 137/29.10.2020

Adresa 136/20.10.2020

Adresa 135/19.10.2020

Adresa 134/15.10.2020

Adresa 133/13.10.2020

Adresa 132/28.08.2020

Adresa 131/20.08.2020

Adresa 130/17.08.2020

Adresa 128/13.07.2020

Adresa 125/03.06.2020

Adresa 124/29.05.2020

Adresa 123/28.05.2020

Adresa 122/03.04.2020

Adresa 121/30.03.2020

Adresa 120/24.03.2020

Adresa 118/23.03.2020

Adresa 117/19.03.2020

Adresa 116/23.03.2020

Adresa 115/19.03.2020

Adresa 114/19.03.2020

Adresa 113/18.03.2020

Adresa 111/27.02.2020

Adresa 110/25.02.2020

Adresa 105/15.01.2020

Adresa 104/18.12.2019

Adresa 101/28.11.2019

Adresa 98/14.11.2019

Adresa 97/14.11.2019

Adresa 96/25.10.2019

Adresa 90/01.08.2019

Adresa 88/12.07.2019

Anexa adresei 88

2. COMISIA PROFESIONALĂ AGRICULTURĂ

Misiunea Comisiei Profesionale Agricultură (CPA) este de a asigura un cadru organizat pentru schimburi profesionale legate de problematica consultanței în domeniul Agriculturii.

Coordonator Comisie: dl. Cristian Găină, Gapa 

Documente utile
    În curs de completare

3. COMISIA PROFESIONALĂ ACHIZIȚII PUBLICE

Misiunea Comisiei Profesionale Achiziții Publice (CPAP) este de a promova un climat legislativ stabil pentru firmele de consultanță în management.

Coordonator Comisie: dl. Silviu Stoica, Ramboll South East Europe

Activitățile Comisiei Profesionale de Achiziții Publice

4. COMISIA PROFESIONALĂ AJUTOARE DE STAT

Misiunea Comisiei Profesionale de Ajutoare de Stat (CPAS) este de a asigura un cadru organizat pentru schimburi profesionale legate de problematica ajutoarelor de stat.

Coordonator Comisie: dl. Sebastian Popescu, Noerr Finance & Tax

Documente utile

Minuta primei întâlniri a Comisiei din 30 mai 2017 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a doua întâlniri a Comisiei din 29 iunie 2017 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a treia întâlniri a Comisiei din 27 iulie 2017 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a patra întâlniri a Comisiei din 31 august 2017 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a cincea întâlniri a Comisiei din 26 octombrie 2017 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a șasea întâlniri a Comisiei din 23 noiembrie 2017 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a șaptea întâlniri a Comisiei din 18 ianuarie 2018 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a opta întâlniri a Comisiei din 12 aprilie 2018 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a noua întâlniri a Comisiei din 9 mai 2019 poate fi accesată aici

Minuta celei de-a zecea întâlniri a Comisiei din 16 ianuarie 2020 poate fi accesată aici

5. COMISIA PROFESIONALĂ METODOLOGICĂ

Misiunea Comisiei Profesionale Metodologice (CPM) este de a promova un cadru unitar de definire a profesiei de consultant în management și a consultanței în management ca domeniu economic.

Coordonator Comisie: dl. Mihai Svasta, Integrated Consulting Group

Activitățile Comisiei Profesionale Metodologice

Documente utile

Document de pozitie AMCOR – ANAF_iun.2014.pdf – La solicitarea adresată de către dna.Ministru Ioana Maria PETRESCU, AMCOR a transmis un document în care au fost incluse principalele probleme precum și propunerile formulate de către membri Asociației, în ceea ce provește relația contribuabililor cu reprezentanții ANAF.

AMCOR a pregătit și susținut pe data de 1 noiembrie 2011, în cadrul celei de-a patra ediții a conferinței Ziua Profesiilor Liberale din România (organizată de UPLR), Definiția profesiei liberale.

Prezentarea susținută de domnul Mihai Svasta în cadrul evenimentului este disponibilă aici.

6. COMISIA DE ETICĂ

Misiunea Comisiei de Etică este de a se asigura că membrii AMCOR respectă Codul Etic al Asociației. 

AMCOR, prin intermediul Comisiei de Etică, își propune să promoveze, în rândul membrilor dar și al firmelor de consultanță nemembre, respectarea Codului de Conduită Profesională și a eticii în prestarea de servicii de consultanță în management, prin:

-formularea de poziții privind sesizările de încălcare a principiilor codului etic al profesiei,
-elaborarea de instrumente și materiale care să ofere un sprijin consultanților și beneficiarilor de servicii de consultanță pentru evitarea conflictelor etice ce pot apărea.

Vă invităm așadar să ne prezentați situații concrete (reale și determinabile) în care considerați că un consultant (o firmă de consultanță în management) a încălcat codul de conduită al profesiei și principiile de etică în afaceri. Răspunderea pentru conținutul sesizării transmise vă revine în totalitate.

Sesizarea dumneavoastră va fi analizată de membrii Comisiei de Etică și concluziile acestora vor fi încorporate într-un document de poziție oficial al AMCOR.

Comisia de Etică: dl. Cătălin Hristea (PMSolutions), dl. Iulian Sorescu (Noerr Finance & Tax), dna. Ana Timea Ghiulai (Eurotop Consulting)

Codul Etic al AMCOR