Scurt Istoric – peste 30 de ani de activitate
AMCOR (Asociația Consultanților în Management din România) a fost înființată în septembrie 1990 prin sentința civilă nr. 2036/6 septembrie 1990, dosar 2059/PJ/1990 în baza convenției de constituire din 16 iulie 1990. Cele mai importante momente din evoluția diacronică a Asociației pot fi accesate aici.
În prezent, AMCOR reunește firme de consultanță și training în management (cu cod CAEN 7022), dar și persoane fizice autorizate care prestează servicii de consultanță în management pentru clienții lor.
Misiunea AMCOR este de a aduce valoare adăugată membrilor săi prin promovarea unui climat de profesionalism şi etică pe piaţa de consultanţă în management din România. La rândul lor, membrii AMCOR promovează un climat de profesionalism și etică pe piața de consultanță în management din România aderând la Codul Etic al Asociației.
AMCOR este singura asociaţie română membru deplin al FEACO, Federaţia Europeană a Asociaţiilor de Consultanţă în Management, cu sediul la Bruxelles (www.feaco.org) şi al ICMCI, Consiliul Internaţional al Institutelor de Consultanţă în Management (www.icmci.org).
Apartenenţa la AMCOR este o dovadă de responsabilitate socială faţă de mediul de business; este totodată o dovadă a încrederii în capacitatea organismelor profesionale şi a societăţii civile de a influenţa, în mod pozitiv, o piaţă şi un sector economic.
Pe plan naţional, AMCOR este membră în Uniunea Profesiilor Liberale din România, UPLR (www.uplr.ro).
Pentru a afla mai multe detalii despre AMCOR și activitățile sale vă invităm să citiți prezentarea AMCOR.
Consiliul Director
Consiliul Director AMCOR ales cu ocazia Adunării Generale din 28 februarie 2019:
Petre Luigi Luican (Proconsult) – Președinte
Marian Mocan (Expert Consulting) – Vicepreședinte
Cătălin Hristea, CMC (Professional Management Solutions) – Membru (fost președinte AMCOR)
Augustin Boer, CMC (BDO Business Advisory) – Membru
Ana Timea Ghiulai (Eurotop Consulting) – Membru
Cristian Găină, CMC (Gapa) – Membru
Valeriu Lazăr (Business Intelligent Services) – Membru
Iulian Sorescu, CMC (Noerr Finance & Tax) – Membru
Documente utile
Documente aprobate de Adunarea Generală:
- STATUTUL AMCOR, votat pe 28.02.2019 disponibil aici
- CODUL ETIC AMCOR, disponibil aici
- GRILA DE COTIZAȚII AMCOR, disponibilă aici
PROCESE VERBALE ADUNARE GENERALĂ AMCOR:
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2012, disponibil aici
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2013, disponibil aici
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2014, disponibil aici
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2015, disponibil aici
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2016, disponibil aici
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2017, disponibil aici
- Procesul verbal al Adunării Generale din 2019, disponibil aici
Documente aprobate de Consiliul Director:
- Raportul de activitate pentru anul 2010, disponibil aici
- Hotărârea Consiliului Director din 8 aprilie 2010, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 15 aprilie 2011, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 28 martie 2012, disponibilă aici
- Raportul de activitate pentru semestrul 1, 2011, disponibil aici
- Raportul de activitate pentru anul 2011, disponibil aici
- Raportul de activitate pentru anul 2012, disponibil aici
- Hotărârea Consiliului Director din 4 decembrie 2013, disponibilă aici
- Raportul de activitate pentru anul 2013, disponibil aici
- Raportul de activitate pentru anul 2014, disponibil aici
- Raportul de activitate AMCOR 2012-2015, disponibil aici
- Hotărârea Consiliului Director din 26 mai 2014, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 16 decembrie 2014, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 25 ianuarie 2016, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 29 iulie 2016, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 26 mai 2017, disponibilă aici
- Raportul de activitate AMCOR 2015-2019, disponibil aici
- Hotărârea Consiliului Director din 30 ianuarie 2020, disponibilă aici
- Hotărârea Consiliului Director din 5 noiembrie 2020, disponibilă aici
Parteneri instituționali
ANAT, Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România
ARIC, Asociația Română a Inginerilor Consultanți
ASE, Academia de Studii Economice București, programul de master Managementul Proiectelor
ACAM, Asociația Consultanților în Afaceri și Management din Republica Moldova
BERD, Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare
FAA, Facultatea de Administrație și Afaceri din cadrul Universității din București
FEACO, Federația Europeană a Asociaţiilor de Consultanţă în Management
FPSC, Federația Patronatelor Societăților din Construcții
IBR, Institutul Bancar Român
ICMCI, Consiliul Internaţional al Institutelor de Consultanţă în Management
INCIR, Institutul Național de Control Intern din România
INMA, Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Mașini și Instalații Destinate Agriculturii și Industriei Alimentare
UPLR, Uniunea Profesiilor Liberale din România