
Agenția de comunicare integrată, Kooperativa 2.0, membru AMCOR, lansează cea de-a doua ediție a Koonferinței Shift Happens ce va avea loc pe 19 noiembrie în Aula Magna a Politehnicii București. Evenimentul va reuni peste 20 de lideri de opinie din domenii multiple într-un format inedit, menit să aducă publicului răspunsul la o întrebare desprinsă din realitatea actuală: „Cum rămâne marketingul relevant în era schimbării?”.
Sub deviza „De la hop la hope”, evenimentul pune în centrul atenției șase teme majore, abordate în paneluri care reunesc perspective complementare și scot la iveală provocările actuale ale industriei MarCom: inteligența artificială, diferențele dintre marketing și vânzări, employer branding, prioritizarea bugetelor, brandingul personal și importanța marketingului generațional.
„Shift Happens nu e o expresie, e o realitate. Tocmai de aceea îmi place atât de tare ceea ce reușim să facem pentru a doua oară la Kooperativa 2.0: un eveniment în care vorbim concret, fără menajamente, despre hopuri și soluții. După succesul de anul trecut, Koonferința noastră este un concept care funcționează tocmai pentru că pornește din realitate. Realitatea faptului că marketingul demonstrează pe zi ce trece că nu se mai rezumă doar la idei bune, ci la a înțelege lumea din jur.”, susține Cristian China-Birta, Co-fondator Kooperativa 2.0.
Relevanța marketingului într-o lume din ce în ce mai incertă va fi dezbătută pe larg de voci care nu se tem să spună lucrurilor pe nume și activează atât în industria MarCom, cât și în domenii conexe.
Robert-Nicolae Feraru, CEO & Managing Partner Kooperativa 2.0 va fi host-ul evenimentului și promite că va provoca invitații să caute soluții acolo unde incertitudinea ridică semne de întrebare: „Shift Happens este un proiect de suflet pentru întreaga echipă Kooperativa 2.0. Așteptam cu drag această perioadă a anului pentru că aduce cu sine o altfel de emoție la noi în agenție. Urmează să scriem capitolul doi din această poveste și, în calitate de host, știu deja că atmosfera va fi de două ori mai engaging. Abia aștept să ne vedem pe 19 noiembrie și să descoperim împreună soluții la provocările zilnice din viața unui marketer”.
Biletele pentru eveniment sunt disponibile în două variante: SHIFT HAPPENS FULL EXPERIENCE, care oferă acces fizic în sală și oportunități de networking direct cu speakerii și ceilalți participanți și SHIFT HAPPENS ONLINE EXPERIENCE, o noutate a evenimentului, care permite urmărirea discuțiilor și panelurilor în timp real, de oriunde te-ai afla. Indiferent de formatul ales, evenimentul promite know-how practic, inspirație și ocazia de a descoperi perspective diverse asupra transformărilor din industrie.
Alătură-te celor care vor să fie cu un pas înaintea schimbărilor și rezervă-ți locul accesând landing page-ul evenimentului: kooperativa.ro/koonferinta-shift-happens.
Despre Kooperativa 2.0
Fondată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, Kooperativa 2.0 este o agenție de comunicare full-service cu servicii integrate de Social Media, Branding, PR, SEO, PPC și Web Development. Agenția este membră IAB, IAA, ARRP și AMCOR și figurează constant în topurile celor mai vizibile agenții digitale din România, conform Zelist Industries.
Despre Koonferința Shift Happens
Koonferința Shift Happens este un eveniment organizat de Kooperativa 2.0, care reunește anual profesioniști din marketing, comunicare, business și tehnologie, pentru a reflecta, dezbate și anticipa schimbările accelerate din industrie. În cadrul ediţiei din 2024, peste 300 de participanţii au primit insight-uri aplicabile și au discutat tendinţe emergente, aflând de ce nu mai obțin rezultate de marketing #CaPeVremuri.